Het Olympisch Stadion, de thuisbasis van Beerschot, kreeg een mooie upgrade. Verschillende projecten werden voor de start van het voetbalseizoen reeds door Imprenta ontzorgd. Naast onze eigen reclame aan de spelerstunnel, hebben we deze ook volledige vernieuwd met het befaamde ‘XIII logo‘. Ook de giant banner in de hoek van ons stadion, die de komende vijf jaar gesponsord wordt door Drankenhandel De Troetsel, werd door Imprenta geproduceerd en geïnstalleerd. Daarnaast heeft Imprenta diverse elementen bestickerd, zoals het scorebord en de toblerones. de hoofdtribune en de dug-outs hebben allemaal een frisse uitstraling hebben gekregen. Ook binnenin het stadion werden heel wat nieuwe zaken aangebracht.
De komende maanden zullen Beerschot en Imprenta samen blijven werken om de bezoekers van het Olympisch Stadion nog beter te ontvangen. Onder andere de fanshop zal een zullen we van een mooie, verfrissende, uitstraling voorzien.
Luca van Honsté, een van de bestuurders van Imprenta, is trots om dit partnership te kunnen aankondigen: “Als geboren Hobokenaar is het Kiel altijd vertrouwd terrein voor mij geweest. De ‘Beerschot-microben’ zitten al enkele generaties in mijn familie; mijn vader heeft zelfs nog tot de beloften bij Beerschot gevoetbald. De verbondenheid is er dus altijd al geweest en de kans om professioneel samen te werken met een club die zo dicht bij mijn hart ligt, is bijzonder. Het familiale karakter en de lokale toegankelijkheid zorgen ervoor dat de normen en waarden van Beerschot zeker overeenkomen met die van Imprenta. Tenslotte zien wij het enorme potentieel in deze club en willen wij daar graag ons geprint steentje aan bijdragen”, besluit van Honsté met een kwinkslag.